2010. június 17., csütörtök

Helyzetjelentés

Sziasztok!

FONTOS!!!
A legutolsó fejezetet én (nyc_girl) írtam, ezért nyilvánvaló, hogy a következő részt nem én fogom összehozni. Mivel annyit minden írótól sikerült megtudnom, hogy az elkövetkezendő időszak nekik is viszonylag nyugis lesz, ezért kitaláltam számotokra egy kis ’munkát’. Egytől háromig megszámoztam a többi írót, így teljesen pártatlanul szavazásra bocsátom a történet alakulását. Így nem kell mást tennetek, csak arra a számra kell szavaznotok, ami a legszimpatikusabb. Június 30-án lejáró szavazásomból kiderül, ki fog a folytatásról fog gondoskodni. Szerintem megéri szavazni, vesztenivalótok úgysem lehet. (félreértések elkerülése végett, én nem szavazok!)

A megmaradt írókkal (Spirit Bliss, Candy, Delirium, nyc_girl) sikerült megoldást találnunk a kialakult helyzetre. Úgy döntöttünk, hogy az elmúlt nap eseményeit magunk mögött hagyjuk, és a blogot tovább folytatjuk.
Viszont ne kérdezzétek, hogy mikor lesz friss fejezet, mert még mi sem tudjuk. Ma este volt egy közös beszélgetésünk, ahol megbeszéltük, hogy mindenkit megvárunk, míg elolvassa a történetet, hogy minden képkocka helyrekerüljön. Majd pedig, ha ez megvolt, újra összehívunk egy beszélgetést, amiben megtárgyaljuk, ki fog fejezetet írni és nagyjából mikorra várható. Reméljük, türelmesek lesztek, de abban egyet értünk, most mindenkinek kell egy kis idő, hogy elcsituljon a vihar.
Arról, hogy mi történt az utóbbi két bejegyzésben, több szót már nem szeretnénk ejteni, mi sem arra szeretnénk törekedni, hogy még tovább mélyüljenek az ellentétek. Mi megpróbáljuk elfelejteni, nem beszélünk róla, és csak előre tekintünk. Viszont ettől függetlenül a véleményeket még mindig várjuk, de azt hagy ne kelljen megismételni, hogy a kulturált hangnemben. Ha valakinek nem tetszik a blog alakulása vagy képtelen oda nem illő szavakkal megfogalmazni mondandóját, annak nem kötelező az oldalt látogatni.

Üdv, az írók

7 megjegyzés:

  1. Vííí...Most nagyon boldog vagyok!!! :):)

    VálaszTörlés
  2. jesz!! :D Imádlak titeket lányok!! (L)további jó munkát, Evelyn :D

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Ez jó hír lányok, további jó munkát. Én türelmesen várok. Puszi

    VálaszTörlés
  4. Hello.:) Én a 3-as számot választom.:D
    Puszi Zsizsi.

    VálaszTörlés
  5. Ami azt jelenti, hogy június 30. előtt nincs új rész... :(

    VálaszTörlés
  6. Helló! Én is hármast választom.
    Puszi, Hanna

    VálaszTörlés
  7. Helló!
    megvolt a szavazás, le is van zárva és ma már 7-e......lesz egyáltalán új fejezet?

    VálaszTörlés