2010. június 17., csütörtök

Vég(e)

Bocsánat mindenkitől:)
nem akartam ekkora katyvaszt kavarni (bár sejtettem, hogy ez lesz belőle) reméltem, hogy vagytok annyira érettek, hogy ne támadásnak vegyétek, de ha nem hát nem. én senkire sem haragszom:)ti rám nyugodtan, meg is értelek titeket, de itt már nincs mit tenni:)
azt nem igazán értem, miért mentetek el innen. az olvasókkal besztok ki, nem velem. (ebből látszik mennyire érdekelnek titket az olvasóitok) jelszót is válthatatok volna, kitörölhetétek volna ezt az egészet és folytathatátok volna ott ahol abbahagytáttok. megse nyikkantam volna:):) de ti tudjátok:)
Candy én ötletem volt, de ez már rég nem az enyém, ezért szállok, ki:):)
most nem tudom mi legyen viszont:):) ha nem jöttök ide vissza tovább írni, akkor törölni kéne a blogot, szeritnem abban talán még egyet értünk, hogy ezek a csatározások már tényleg nem jók és kezdenek elfajulni.
Szóval kérlek írjatok, ha maradtok váltsatok jelszot vagy bánom is én, ha nem akkor töröljétek vagy szóljatok, hogy töröljem.
Még annyit így utoljára hozzá tennék,(bár már kismilliószor elmondtam)hogy nem volt azzal gondom, hogy ti hárman barátkoztok, de Ez egy közös blog volt, ti pedig hárman döntöttetek felete, a történet felet. meglehetet volna beszélni velünk is, mivel mi is a csapat részei voltunk. és ez volt itt a fő gond, ti gondoltatok valamit és megcsináltátok, minket meg kihagytatok:) nem azt mondom, hogy ne beszélgesetek, vagy, hogy nem kellet volna megcsinálnotok, csak, hogy illő lett volna velünk is megtárgyalni. valószínüleg belementünk volna és akkor én sem vettem volna, utasitásnak azt amit Klau mondott. :)
Viszlát:)

15 megjegyzés:

  1. Kedves Hölgyeim!

    Eddig olvastam a történeteteket! Én nagyon jónak találtam.

    Ebben a kis perpatvarban csak EGY VALAMIRŐL szíveskedtetek megfeledkezni hatalmas sértődöttségetekben, mégpedig azokról
    akik LÁTOGATTÁK AZ OLDALATOKAT, OLVASTÁK AZ ÍRÁSOTOKAT, ÉS TETSZETT NEKIK!!!!!!

    Én azt hittem, hogy értelmesek vagytok, és felfogjátok azt, hogy adtok az embereknek valamit! Erre ti mit csinátok, tesztek magasról minden olvasótok fejére!

    BRAVÓ

    BRAVÓ

    BRAvó

    Igen megsértődni meglehet, csak utána kicsit magatokba szállhatnátok mind, hogy ezt nem magatokért csináltátok, hanem azért, hogy nekünk olvasóknak örömöt adjatok!

    Remélem megjön az eszetek, és túlléptek ezen a perpatvaron, mert ezt a történetet nagyon szivessen olvasám még tovább, mert tetszett!

    Talán egy kicsit mindenkinek le kellen nyugodnia, és kellő idő távolából megbeszélni a dolgaitokat. Akik nem tudnak vagy nem akarnak ebben részt venni mindegy milyen okból, azt hagyni kell!

    Remélem megjön az eszetek, én mindesetre várom a folytatást!

    Csók!

    VálaszTörlés
  2. te látod amit írsz?? bameg... már bocsánat. Azt jelentetted be, hogy a blognak vége és több mint tíz mosolygós valamit raktál oda... ekkora egy tapló bunkó állatot!!! én a többi írónak üzenem, hogy folytassátok mert kibaszottúl jó ez a történet!!! És tényleg csak velünk olvasókkal csesztek ki ilyen vitákkal!!! nagyon fel lett cseszve az agyvizem -.-

    VálaszTörlés
  3. Igen, a "Bocsánat mindenkitől:)" nekem is fájt. Mit lehet erre mondani? Semmi gond:)
    Azért remélem folytatjátok valahol/valahogy lányok. Talán Szasza is visszajön hamarosan... jó lenne. Ha valaki eldob magától egy gyereket, nem bűn azt a bébit örökbe fogadni, főleg ha közreműködtetek a nevelésében.

    VálaszTörlés
  4. Kedves névtelen olvasni is tudni kéne:D
    NEM ÍRTAM hogy bezárjuk, bezárjáka a blogot, csak kérdeztem:d ugyanis ami itt megy az már egy hatalmas nagy VICC mindenki szid mindenkit bazmegolnak egyebek. enegm ez rég nem érdekel, de biztos vagyok benne, hogy egyeseket még érzékenyen érint (legyen az olvaso vagy iro)
    ÉN azt akarom, hogy ne zárják be a blogot, ŐK tették ezt láthatjátok oldalra mit irtak:D egyébként ha tudtok olvasni Ők sem bezárni akarják hanem máshol folytatni ahogy a szavaikból vettem ki:) szóval ne parázatok a történet megmarad legfejebb nem itt:D probáltam a lányok tudtára adni, hogy nem gonoszságból csináltam ezt, nem kiturni akartam vagy hasonló, de ők nem reagálnak ti pedig nekem estek, hogy mirétnem enegdem őket, ide bocsánat de a hülyeségre nem tudok mit írni, majd ha megtanultatok olvasni és értelmezni utána írjatok kommentet:)

    VálaszTörlés
  5. Dina, van aki nem azért írja a Bocsánatot mert vár rá választ hanem mert komolyan gondolja:):)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Én nem szeretnék beszállni ebbe az egészbe (nevezhetjük veszekedésnek vagy bánom is én),csak annyit mondanék, hogy nagyon sajnálom,hogy vége. Ez volt a legeslegkedvencebb blogom,és mindig tűkön ülve vártam a folytatást (bár igaz,sosem írtam komit. bocsánat). Mindenesetre,én azért még bízom a folytatásban.
    Üdv,Liz

    VálaszTörlés
  7. Anyám is megmondta, közös lónak túrós a háta, és már hányadszorra is lett igaza? Istenem, a kamaszkori igazságérzet....
    Az első hozzászólónak pedig csak annyit írnék, hogy én megértem, hogy a többiek ezek után elzárkóznak a blogtól, ez is hibás és amaz is, mindenki ugyanúgy, igazságot tenni se én, se más nem tud és csak remélni lehet, hogy nem ez lesz a történet vége.
    Nem védem én se emezt, se amazt, én csak egy értetlen szemlélődő vagyok, hogy lehet idáig eljutni olyanoknak, akik azért meghatározott időnként tesznek le valamit az asztalra, tehát nem micimakcó szinten kellene mozogni. Mindezekkel ellenben minden tiszteletem az "ellenbagázs" ki nem bukott visszavágójáért, hisz én nyugodt ember vagyok, de nekem nyílt volna a bicska a zsebemben és vettem volna a kesztyűt is simán. Kitarást kívánok és kiutat ebből.
    Tipikus add vissza a babaruhám, mert meghúzom a hajadat...

    CS

    VálaszTörlés
  8. Stefi, te nem az olvasókkal b...-tál ki (bocsánat, megint csak a csúnya szóért, csak idéztem) azzal, hogy abbahagytad a történetet, és elérted, hogy a többieknek elmenjen a kedve a közös munkától? Könyörgöm, ők legalább elmentek gondolkodni és csendben vannak, te meg még mindig fröcsögsz, és azt mondod, hogy neked számítanak az olvasók, nekünk nem? Már bocsánat, de ezt én kérem ki magamnak, mert nálam jobban kevés ember törődik az olvasóival. Én totál nyugis típus vagyok, szeretném nyugodtan megbeszélni a dolgokat, de jobb lenne, ha inkább elgondolkoznál, mint a többiek, mielőtt ilyesmiket írsz ki nyilvánosan. Sok mindenben neked is igazad van, de én a helyedben sok mondatomért szégyellném is magam, mert rosszindulatúak és sértettségből íródtak (legalább is, én jelenleg így látom ezt). Beszéltem ma napközben msn-en az egyik íróval, és ő legalább elismerte, hogy kedves ember általában, de most valahogy kijött belőle pár rossz dolog. Ebből látszik, hogy elgondolkozott, mert beismerte, hogy ő is hibázott. Rajtad viszont, sajnos, nem látom ezt. És ezt szörnyen sajnálom. Mert míg az elején senkinek sem adtam igazat, kezdesz egyre több olyan dolgot tenni, amit én nagyon-nagyon nem tudok megérteni. Például ilyen a sértett rosszindulat. Komolyan kérlek téged is, hogy gondolkozz, mielőtt írsz valamit. Hidd el, csak jót akarok neked.

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Én bevallom, hogy az első két fejezetet olvastam, gicus15 néven. Nekem nagyon tetszett az a két fejezet, de utána nem volt időm olvasni, és örültem, hogy azokat a blogokat, aminek rendszeres olvasója vagyok, el tudtam olvasni, mármint annak is csak a felét:S

    De most megemlítem, hogy felesleges ez a civakodás. Senki sem tökéletes. Nem tudom hányan írjátok ezt a blogot, de mind nagyon tehetségesek vagytok, és irigyellek benneteket. Szerintem beszéljétek meg, és béküljetek ki, mert ez így nem mehet tovább. Az istenit! Elég idősek vagytok már, hogy ezen veszekedjetek.
    Inkább segítenetek kellene egymásnak, nem pedig mindennek elhordani a másikat.

    Stefi, talán tényleg durva volt, de van ennek békésebb módja is, hogy megbeszéljétek a dolgokat. Rendben, most azt gondolod, hogy: Ki ez a csaj, aki ilyet mond, és okoskodik?
    Bocsánatot is kérek, de mi lenne, ha nem veszekednétek, hanem elbeszélgetnétek, és nem ítélkeznétek? Talán minden megoldódna. Szerintem, ne lépj ki, hisz, ha a te ötleted volt, akkor te vagy - úgymond - a vezér, aki nélkül nem megy a szekér.

    Ez közös blog csajok. Szedjétek magatokat össze! Ragadjatok billentyűzetet, és írjátok meg közösen az új fejezetet, és ne hagyjátok cserben az olvasóitokat, akik imádják a történetet.

    Robról annyit, hogy csak azok tudják, hogy valóban milyen, akik ismerik. Pl.: Kristen, aki ráadásul a barátnője, és Ő van Vele a legtöbbet.
    Szerintem, egy kedves, vicces, néha nem normális, de aranyos srác lehet, bár beismerem, hogy elment az esze, de ez lényegtelen xD Rob próbál nem elszállni, és reménykedem, hogy nem is fog.
    Figyeljetek, Robot nem ismerik a rajongók, ahogy Ti sem, bár valaki látta Őt élőben, mégse beszélt vele egy mondatot sem. Rendben, nem egy vadállat, azt aláírom, de ez most egy képzeletbeli Rob, akit Ti formáltatok meg. Lehet, hogy valóságban így harcolna valakiért, akit szeret. ezt nem tudhatjuk. Ha Kristent elveszítené, így reagálna, mint ahogy leírtátok? Nem tudni.
    Robert egy rejtély marad számunkra. Az életben pedig van szerelmi háromszög.
    Mindegy, én csak ezt akartam mondani.

    Csajok, béküljetek ki, és folytassátok a blogot, mert vannak, akik szeretnék még olvasni ezt a történetet.
    FOGJATOK ÖSSZE, ÉS HAJRÁ!
    Hagyjátok abba Stefi szekálását, Stefi pedig döntse el, hogy harcol vagy elfordul a blogtól, és a barátnőitől. Mi a fontosabb? A barátság vagy a büszkeség?
    Döntsetek!
    Nem tudjátok, hogy mennyit ér egy barátnő, amíg el nem veszítitek.
    Én tudom.
    Fontoljátok meg.

    Puszi

    Gicus

    VálaszTörlés
  10. Igen, sejtettem valahol a lelkem mélyén, hogy nem vársz választ, nem is az elvárásaiddal volt gondom Stefi, hanem a szmájlikkal. Nem ír le az ember ilyen helyzetben olyat, hogy "Bocsánat mindenkitől:)", legfeljebb olyat, hogy "Bocsánat mindenkitől". Hihetetlen, hogy ezt magyarázni kell...

    VálaszTörlés
  11. Stefi: ha közönséget akarsz magadnak..akkor másol tedd kérlek, csak a te bejegyzéseidet láthatjuk mióta a vita van...
    Figyelemhiányban szenvedő GYEREK VAGY!
    bétával kéne aludnod! :)))) --> igen, röhögök:)

    VálaszTörlés
  12. Kérek mindenkit, hogy nyugodjon meg. Megbeszéltük és lezártuk a vitát, úgyhogy felesleges írni akár az egyik, akár a másik félnek bármit is. :)
    Nem sokára kiírjuk, hogy mire jutottunk, de a vita le van zárva. :)
    És most elmegyek aludni, csak meg akartam nyugtatni mindenkit. :D

    VálaszTörlés
  13. köszönöm... az a névtelen író vagyok akit úgy lehordtál Stefi... ha szeretnéd az olvasóidat akkor nem vágnál ilyeneket a fejéhez/fejemhez... és Spirit Bliss-nek köszönöm :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  14. Imádtam a történetet, de ez a viselkedés nem profikhoz méltó. Megy a sárdobálás az összes olvasó szeme láttára, ezzel romboljátok az egész blog renoméját. Vesszetek össze egymás közt, de ez nem ránk tartozik, nekünk a profi végeredményt kell látnunk.
    Szerencsére a kedvenceim megmaradtak, hajráhajrá, nagy feladat előtt álltok, mert mostmár nem csak jól kell írnotok, hanem vissza kell szereznetek a közönségetek bizalmát és tiszteletét.
    sok sikert hozzá

    VálaszTörlés