2010. február 20., szombat

4. fejezet

Zazi vezényletével megérkezett a negyedik fejezet, amelyben ismét tovább gyűrűzik a bonyodalom. Ki? Kivel? Hogyan és mikor? Nos, ezekre a kérdésekre hamar választ kaptok, ha elolvassátok a részt! :) Jó olvasást!
p.s.: Minden hozzászólásnak nagyon örülünk! Nem kell sajnálni az időt! (Tíz nap bőven elég egy vélemény megfogalmazására!)

Pár pillanatig még a lépcsőt bámultam és vacilláltam, hogy utána rohanjak vagy sem, de a büszkeségem győzedelmeskedet. . A lakásba érve aztán az egyik felem azonnal felhívta volna, de a másik el akarta felejteni az egészet. Ekkor jutott eszembe a celeb-pesztra, amihez most duplán semmi kedvem nem volt, de a St. Cutlerért bármit megtettem volna, úgyhogy gyorsan összekészültem. A megadott címre menet még mindig Summerön járt az eszem, úgyhogy elsőre nem is találtam meg. Valami nagy hangárra és rengeteg autóra számítottam, ami viszont nem volt a környéken, úgyhogy idegesen nézelődtem az utcasarkon, kezemben a proftól kapott cetlivel.
-Calm street 144. – olvastam fel magamban újra.
- Egy korsó sört kérnék, kisasszony! – kiabált utánam valaki.
Zavartan fordultam meg, és már készültem, hogy kiosszam az illetőt, de nem a teli szájjal vigyorgó Tomra készültem.
-Ohh, Tom. Szia.
- Emlékszel rám? Hát ez tök jó – felelte kicsit meglepve.
- Persze, hogy emlékszem. Mit csinálsz te erre fele?
- Beugrottam Robhoz – rántotta meg a vállát, mire nagyot dobbant a szívem.
- Erre lakik?
- Nem, csak itt forgat – bökött egy egyszerű házra. 144.
Nem nem nem nem nem! Ennyire nem lehet kicsi a világ. Pont arra van szükségem, hogy Robert lelki világával foglalkozzak és naphosszat a közelében legyek!
- Minden ok? Olyan sápadt vagy, mint egy vámpír – nevetett fel idétlenül.
- Mi? Ja, igen. Csak… szóval velük kell dolgoznom – mondtam fájdalmasan.
- Hogyhogy?
- Az egyetemen megkért a prof, hogy foglalkozzak a színészekkel.
- Csak nem te leszel a pszichomókusuk?
- Csak de. Honnan tudsz te erről?
- Hát Rob panaszkodott, hogy a nyakukra küldenek valakit – felelte a betont rugdosva.
- Ez remek! Még el se kezdtem a munkát, de máris utál a fél stáb
- Ne vedd a szívedre. Veled tuti rendesek lesznek – kacsintott rám
- Jah…
- Egyébként örülök, hogy összefutottunk, már épp hívni akartalak. Lenne kedved valamikor velem kávézni?
- Ohh… hát nem tudom, hogy milyen lesz ez a munka, meg most elég rossz passzban vagyok – magyarázkodtam végtelenül átlátszóan
- Oké, bár elég lett volna egy ’nem’ is – mosolygott.
- Ne haragudj!
- Semmi gáz. Azért megadom a számom, ha meggondolnád magad.
- Oké – hagytam rá, majd elvettem a kis papírt.
- Na én lépek, mert próbánk lesz. Jó munkát!
- Köszi – intettem utána.
Összekapartam minden lelki erőmet és becsöngettem. Pár pillanat múlva egy kopasz biztonsági őr feje jelent meg az ajtóban és barátságtalanul méregetni kezdett.
- Jó napot kívánok. Mila Dennings vagyok és Fleming professzor úr küldött az egyetemről.
A férfi motyogott valamit az adó-vevőjébe, majd szélesebbre tárta az ajtót és egy terembe vezetett.
- Itt várjon – dörmögte.
Belülről se volt semmi különös a házban, azon kívül, hogy mindenféle fények és leplek voltak szerte-szét. Kikukucskáltam a folyosóra, de egy teremtett lelket nem láttam, viszont kettővel arrébb résnyire nyitva volt az ajtó és hangok szűrődtek ki. Nem is akármilyenek…
Lábujjhegyen odamentem, hogy ne hallatszódjon a csizmám kopogása és belestem.
- Úristen – szaladt ki a számon, mire természetesen mindenki rám nézett.
- Leállunk! – hallatszott a mérges rendezői utasítás – Maga mit csinált itt? Nem látja, hogy épp forgatunk?!
- Elnézést… én csak… bocsánat – makogtam egyre vörösödő arccal és inkább visszaiszkoltam a szobába.
Bent Robert éppen egy szőke nővel hempergett az ágyban akkora hévvel, hogy itt-ott lecsúszott róluk a lepedő.
- Te meg mit csinálsz itt? – kérdezte egy ismerős hang pár perc múlva, mire megpördültem a tengelyem körül.
Rob egy szál köntösben álldogált előttem egy cigit szívva.
- Itt dolgozom – közöltem a tőlem telhető legnagyobb nem-törődömséggel.
- Nem tudtam, hogy pincérnőt is kapunk – mondta gúnyolódva.
- Bunkó – vetettem oda neki, majd elindultam kifelé.
- Hé, várj. Most komolyan.
- Komolyan bunkó vagy!
- Na – döntötte a fejét oldalra.
- Én… én leszek a stáb pszichológusa – mondtam ki nagy nehezen.
- Ne már. Ez komoly?
- Ajánlom, hogy ne nevesd el magad – figyelmeztettem látva az egyre nagyobb vigyorát.
- Jó bocs, csak nem tudtam, hogy mást is csinálsz a pincérkedésen és a jó tevésen kívül…
- Micsoda?
- Semmi. Mennem kell vissza – rázta meg a fejét, majd elnyomta a cigit.
Egyértelmű volt, hogy a Kristenes békítő akciómra gondolt, de nem volt sok időm ezen agyalni.
- Mila Dennings? Lora Kayne vagyok, én egyeztettem a professzor úrral – nyújtott kezet.
- Nagyon örülök!
- Most, hogy túl vagyunk a formaságokon, elmondanám, hogy mit várunk öntől, majd bemutatom a színészeknek.
- Felesleges – motyogtam.
- Kérem?
- Semmi, elnézést. Szóval mi lesz a dolgom?
- Az alapszabály az, hogy nem nyaggathat senkit, ha akarnak, beszélnek magával. Kivétel ez alól a ’párterápia’. Akik egy párt játszanak a filmben, azokkal találkoznia kell. Nagyjából ennyi lenne.
- Értem. És meddig tart a munkaidőm?
- A legjobb az lenne, ha egész nap itt tudna lenni, hogy mindig elérhető legyen a színészeknek, de meg fogom adni nekik az ön számát, hogy fel is tudják hívni.
- Akkor ez gyakorlatilag egy 24 órás munka…
- Így is mondhatjuk, de azt hiszem önnek is megéri, nem csak nekünk. Ráadásul milliók lennének az ön helyében.
- Bizonyára – feleltem szkeptikusan.
- Kérem, jöjjön utánam, lesz egy kis szobája, ahol fogadhatja őket. Ma még nem kell későig maradnia, 7 körül befejezik a forgatást, utána bemutatom magát és mehet is. Ja és szerintem jobb lenne, ha tegeződnénk, úgyis én vagyok az idősebb.
- Rendben, köszönöm – mosolyogtam el magam először mióta itt vagyok
A kabátom és a táskám ott hagytam a szobában, majd próbáltam a legkisebb feltűnéssel elütni a fennmaradó 2 órát, ami igazság szerint nem volt nehéz, mert mindenki levegőnek nézett.
- Mila, gyere velem – szólt ki egy ajtón Lora.
- Emberek ő Mila Dennings és azért van itt, hogy segítsen nektek feldolgozni a problémáitokat.
Tudom, hogy nem pont erre vágytok, de ez kell ahhoz, hogy támogatást kapjunk – csitította a háborgókat – Szeretném, ha kedvesek lennétek vele, mert szívességet tesz. Ha bármi van, itt megtaláljátok
Mindenki elmormogott egy ’heló-t’, majd szétszéledtek én pedig úgy álltam ott, mint egy idióta.
- Mila?
- Kristen! He-heló – köszöntem meglepetten.
- Mit keresel te itt?
- Hosszú sztori… itt fogok dolgozni. És te?
- Robhoz jöttem, elmegyünk elvileg vacsizni – újságolta tőle szokatlanul vidáman.
- Szia, Kris – jött oda Rob és látványosan átölelte miután megcsókolta.
- Na, nekem mennem kell.
- Oké. Akkor holnap – kacsintott rám pofátlanul.
- Jah… - húztam el a szám.
Ugyanolyan idegesen mentem haza, mint ahogy jöttem, csak épp nem Summer volt az oka. Hirtelen ötlettől vezérelve előkotortam a reggel kapott papírt és pötyögni kezdtem a számot.
- Szia, Tom! Mila vagyok!
- Nem is – hallatszott a mosolygós hang.
- Jó, akkor nem – nevettem el magam
- Ne érts félre, örülök, hogy hívtál, csak nem gondoltam rá
- Semmi gond. Van 2 jegyem egy koncertre és arra gondoltam, hogy mehetnénk együtt…
- Milyen koncert?
-U2!
- És ezt csak így mondod?! Naná, hogy megyek. Imádlak! – ujjongott kisfiúsan.
- Ja, és VIP jegyek. Lehet, hogy ezt elfelejtettem – mondtam ártatlanul.
- Na jó, most már tuti, hogy a Kész Átverésben vagyok. Pillanat. Keresek pár kamerát.
- Majd meglátod. Találkozzunk vasárnap 8-kor a bárban, ahol dolgozok. Rendben?
- Tökéletes. Legalább helyben leszek, hogy leigyam magam, amikor kiderül, hogy csak ugrattál.
- Én mindenre gondolok – nevettem el magam.
- Az biztos. Akkor vasárnap! Szia!
- Szia!
Ha jobban belegondolok mást nem is tudtam volna elhívni. Summer kiesik, Jake miatt Camille is, és itt nagyjából ki is fújt.
Bármennyire is kicsinyes és tisztességtelen, amit tettem, úgy éreztem, hogy elégtételt vettem valamennyire. Ugyanazt játszottam, amit Rob, csak ő Kristent használta én pedig Tomot. Ahogy ezt így kimondtam magamban, azonnal Summer arca villant be és újra eszembe jutott az egész veszekedős mizéria. Kezdtem beismerni, hogy én lőttem túl a célon, és szükségem is volt valakire, akinek elmondhattam ezt az egészet. Mivel a telefont biztos nem vette volna fel, inkább becsöngettem hozzá.
- Szia! Nem akarlak zavarni, csak szeretnék bocsánatot kérni. Igazságtalan voltam veled és hülyeségeket vágtam a fejedhez!
- Ez így van – felelte összefont karokkal.
- Most jöttem a forgatásról… Kettőt találhatsz, hogy ki a főszereplő – mondtam kesernyés mosollyal.
- Nem mondod, hogy Rob? – mozdult azonnal a témára, de szinte rögtön rendezte is a vonásait.
- De. Kell valaki, akivel beszélhetek. Nem tudom elviselni, hogy rosszban vagyunk.
- Jaj. te! Gyere befele! – rántott be az ajtón mosolyogva.
Az egész estét átbeszéltük és természetesen azt mondta, hogy Rob megérdemli, egyébként meg az is lehet, hogy összejövök Tommal…
Az első pár nap elég eseménytelenül telt, természetesen senkinek nem kellett ’segítenem’, viszont páran már rám köszöntek, ami nagydolog volt.
-10-kor megy hozzád Christina és Robert, mert délután felveszik a közös jeleneteiket – közölte pénteken Lora, majd el is tűnt a szemem elől.
Ránéztem az órára, még volt 20 percem, hogy kitaláljam, hogy miről fogok beszélgetni velük. Kicsit összepakoltam a szobámban, kiszellőztettem és kitettem 2 széket a kanapé elé.
Már jócskán elmúlt 10 óra, amikor végre kopogás hallatszott.
- Tessék!
- Hát hello… – terült el hanyagul Rob a székben.
- Szia. Úgy tudtam 10-re jöttök. A partnered hol hagytad?
- Elhúzódott a forgatás, Chris pedig mindjárt jön.
A Chris-re kibukott belőlem egy kis nevetés, de szerencsére a papírjaimmal el tudtam takarni magam.
- Juj, bocsi a késésért. Christina Ricci vagyok – mutatkozott be mosolyogva egy barna hajú nő
- Szia, semmi baj. Én ráérek. Gyere, ülj le!
- Köszi. Szerintem nem fogunk sokáig feltartani, Robbal már ismerjük egymást egy jó ideje, úgyhogy nincs köztünk feszültség a szexjeleneteknél sem. Ugye szivi? – bökte meg nevetve.
- Nem. Nincs – motyogta elpirulva.
- Ne legyél ilyen nyuszi, előbb még nagyobb volt a szád – szurkálódtam kíméletlenül, mire csak egy fintorral felelt.
- Látom nektek is van előéletetek – mutatott ránk somolyogva.
- Nem mondanám… Ennek így semmi értelme. Én elmegyek – állt fel Rob, és már ott se volt.
- Ne is foglakozz vele! Lora nem fogja megtudni, majd azt mondom neki, hogy megvolt a ’terápiánk’ – simogatta meg a vállam.
Megkövülten ültem a kanapén és azon morfondíroztam, hogy mégis mi értelme van annak, hogy én itt dolgozom, mivel senki nem igényli a velem való beszélgetést. Így vagy úgy, de kibírom ezt a 3 hetet, utána pedig irány a St. Cutler!
Megittam egy kávét, majd visszavonultam olvasni és vártam, hogy hazamehessek.
- Bejöhetek? – kérdezte Rob félszegen az ajtóban
- Ha muszáj…
- Én… figyelj, én sajnálom, ha bunkó vagyok veled, csak kicsit össze vagyok zavarodva – piszkálgatta a cigis dobozát.
- Miért?
- Mert azt hittem, hogy a bárban volt esetleg valami köztünk, de utána meg segítettél Kristennek, hogy kibéküljünk meg… meg ilyenek – harapta el a végét
- Neked barátnőd van, meg egyébként se lehet köztünk semmi – ráztam meg a fejem.
- Értem. Ne haragudj, hogy zavartalak – állt fel lehajtott fejjel és elindult kifelé, de megtorpant.
- Igen?
- Tom nagyon boldog a koncert miatt. Örülök, amikor ilyen… – célozgatott, majd becsukta az ajtót.
Legszívesebben visszarángattam volna a szobába, hogy elmondjam neki, hogy vele mennék legszívesebben a koncertre és Tom csak barátként érdekel, de magamhoz híven nem tettem meg. Munka után megint Summernél kötöttem ki, aki továbbra is Rob ellen beszélt, annak ellenére, hogy nem csípte Kristent.
Egész vasárnap U2 lázban égtem, még mindig alig tudtam elhinni, hogy találkozni fogok Bonoékkal. Summer jó szokásához híven átjött hozzám, hogy kiválassza nekem a randi-ruhámat, annak ellenére, hogy én nem akartam ennyire felfújni ezt az egész dolgot. Fél 8-kor aztán teljes harci díszben indultam el a bárba, ahol Dan kitörő örömmel fogadott, ami csak akkor hagyott kicsit alább, amikor közöltem vele, hogy nem dolgozni jöttem.
- Pedig nem utálnálak meg 1-2 plusz műszakért… Látod, mennyien vannak itt – mutatott körbe a zsúfolt helyiségen.
- Te vagy az első bár tulaj, aki a sok ember miatt panaszkodik.
- Tudod, hogy értem. Egyébként miért jöttél? Hiányzott a kisfiús sármom? – rángatta meg a szemöldökét.
- Majdnem. Találkozom valakivel – mondtam mosolyogva
- Óó, talán a szilveszteri sráccal?
- Nem – vágtam rá azonnal.
Érezhette, hogy érzékeny pontra tapintott, mert nem faggatózott tovább, hagyta, hogy elvonuljak egy asztalhoz.
-Na, mutasd azokat a jegyeket, vagy már megyek is pár sörért a pulthoz – lépett hozzám hirtelen Tom.
- Neked is, szia. És itt vannak a jegyek – vettem elő a táskámból a borítékot.
- Az anyja!
- Én mondtam!
- Istennő vagy Mila! – örvendezett két cuppanós puszi kíséretében.
- Örülök, hogy feltűnt – kacsintottam rá.
- Ez eszméletlen. Egyszer már voltam U2 koncerten, de olyan messzire ültem, hogy a színpadot is alig láttam – nevetgélt a jegyeket csodálva – Amúgy honnan vannak?
- Kaptam. Egy barátomtól
- Mutass be neki, mert én szeretnék jóban lenni vele – vigyorgott töretlenül.
Könnyű volt jól érezni magam Tom mellett, annyira vibráló és vidám személyiség volt, semmi feszültség. Igazság szerint tökéletes barát-alapanyag lett volna, de mégsem éreztem azt a bizonyos dolgot, ami kell nekem egy kapcsolatban. Nagyon jó hangulatban indultunk el az arénába, ami előtt már tömérdek ember és kocsi vesztegelt. Még jócskán volt idő a kezdésig, úgyhogy a kapuk zárva voltak, mi viszont soron kívül bemehettünk, amiért egy nagy adag csúnya pillantás volt a ’jutalom’.
- Ott vannak – mutatott Tom átszellemülten egy pár ember felé.
- Ne felejts el lélegezni – nevettem el magam és kicsit megráztam, hogy jöjjön utánam.
- Jah, igaz. Te az ott nem…?
- Robert – nyögtem, miután felismertem a nekünk háttal álló férfit, aki épp Bonoval beszélt
- Hé, haver! Mit csinálsz te itt? – veregette hátba barátját
- Hát csak úgy eljöttem – rántotta meg a vállát, majd úgy nézett rám, hogy megremegett a térdem.
- Ez tök jó – bólogatott Tom és úgy vigyorgott a körülötte állókra, mint a jól lakott napközis.
- Rob, bemutatnád a barátaid? – kérdezte Bono pár pillanatnyi kínos csend után.
- Jah, persze. Bocsi. Ő Tom Sturridge, gyerekkori barátom, a hölgy pedig Mila Dennings, titulusa ismeretlen…
- Tom barátja vagyok – vetettem egy szúrós pillantást Robra, majd kezet fogtam mindenkivel.
Ezután egy elég felszínes csevegés kezdődött, majd a zenekar lelépett, mert el kezdtek hangolni, Tom pedig örömmel ment velük, egyedül hagyva minket.
- Mégis mit csinálsz itt? – kérdeztem mérgesen.
- Szórakozok!
- Nyilván. Pont most, pont itt…
- Tévedsz, ha azt hiszed miattad jöttem.
- Én nem mondtam ilyet, de valaki találva érzi magát – vetettem oda neki.
- Kristen nincs itt – jegyezte meg.
- Ezt meg ki kérdezte?
- Senki, csak gondoltam jó, ha tudod, hogy… szóval, hogy nincs itt – makogta és turkálni kezdett a zsebében.
Annyira felidegesített ezzel a cicázásával, hogy végzetes lépésre szántam el magam.
- Miért csinálod ezt? – léptem hozzá közelebb.
- Ne… kérlek ne – dadogta, de állta a pillantásom.
- Mit ne? Itt szívózol és durván bánsz velem, közben meg elvileg… - most rajtam volt a sor, hogy zavarban legyek.
Rob pár másodpercig az arcomat fürkészte, majd megragadta a kezem és a falhoz nyomja megcsókolt.

19 megjegyzés:

  1. Első komi!!!! :D

    Zazi, hát ez isteni lett! *_*
    Nagyon egy értelmes mondatot nem tudok összerakni, mert késő van nagyon. :S
    Mind1.
    Szupi lett :D

    Puszo: Wedó

    VálaszTörlés
  2. Ooóóóóóóóóó!!! Woooow, Zazi!!! Ez valami fantasztikus volt! Azta...
    Nagyon jól megírtad, és annyira bele tudtam képzelni magam Mila személyébe! Juj! :PPP

    Nah de nem is nyökögök itt tovább, mert valahogy nekem sem jut eszembe semmi értelmesebb!

    Pussza,
    Sabyna

    VálaszTörlés
  3. ÓÓÓ te jó ÉG!!! Hát "gyerekek" Ti vagytok a legjobbak!!! Sztem egy kiadós pofonra számíthatunk!! :D:D
    Nem találok szavakat,vagyis a billentyűket! :P:P
    Nagyon ügyesek vagytok,grat hozzá, és hiába emelek ki embereket,nem is akarok együtt csináljátok,különböző stílusban és mégis TELJES az összhang köztetek!!! Továbbra is várjuk a csavarokat benne!!
    Sok sok ihletet és KITARTÁSt mindenkinek (én valszeg idegrohamot kapok 10 nap alatt)
    Pussz: ANCSA

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Ez nagyon jó! Nekem nagyon tetszik az otlet, hogy tobben írjátok egyszerre!! Csak az a baj, hogy nagyon messze van az a 10 nap...:D Sok sikert, sok ihletet!!
    puszi nusi

    VálaszTörlés
  5. Jajj, szuper lett!!! *-*
    Nagyon-nagyon ügyik vagytok, azt hiszem, halálra fogom magam izgulni a következő fejezetig... De hát, ilyen a jó írás, nem? :D
    Pussz: Moncsy

    VálaszTörlés
  6. ez nagyon állati lett:)
    nagyon tetszett:)
    szegény Mila:)
    kíváncsi vagyok, hogy ezt hogyan fogod megoldani:)
    várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  7. xDxd Wáááááá te láány!!:D Mindig az idegeimen táncolsz :D Ez annyira jó lettt..főleg a vége :):) Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz itt!!De nagyoon!!Remélem semmi cirkusz nem lesz :D Várom nagyon a folytatást lányok!!Hozzátok hamar!!!puszi,Evelyn

    VálaszTörlés
  8. Nem is vártam tőled másra, mint jössz, látsz és végül győzöl. Oltári jó volt és a stílusodat ebbe is bele vitted, aminek szintén örültem. Na Mila belépője, elég durva volt, még én is teljes zavarban olvastam, mikor Robékra rontott felvétel közben. Viszont erre a Tomos dologra egyáltalán nem számítottam, jól kifundáltad ezt is, főleg, hogy a koncerten a mi kis Robunk is ott legyen, persze Kristen nélkül :) És a vége... Szerintem ezt nem kell ecsetelnem. Kíváncsian várom a következő részt, mit fog kitalálni az utódod.

    Puszi. Elena

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Huh Zazi ez nagyon jó volt. Örültem, hogy Tom is megjelent.:) Én sem tudok semmi értelmeset mondani, csak a szokásost. :) Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezután. Várom a folytatást. Pusz

    VálaszTörlés
  10. Hello!

    Hát ez fantasztikus, igazából nem hiszem, hogy sikerülne most egy értelmes komit összehoznom, de azért megpróbálkozok vele. Nagyon jól írsz.=)

    Tetszik, hogy mindig más írja a fejezeteket, mégis tökéletes az összhang köztetek és nincsenek különösebben kiugró avagy oda nem illő részek.

    Nekem nagyon tetszett ez a fejezet is, igaz a vége miatt szavakat nem igazán találok. Sikerült meglepned a végével, erre nagyon nem számítottam még. Kíváncsi vagyok a továbbiakra, 10 nap hosszú idő... Szóval csak így tovább!;) Puszi:Franci =)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Fantasztikusak vagytok ahányan vagytok, az ötlet nagyszerű, és mind a négyen akik eddig írtatok, nagyon ügyesek vagytok, a többieket is várom nagyon. A sztoriban az tetszik a legjobban, hogy Mila és Rob nem azonnal jönnek össze, és Mila most még idegenkedik is tőle. Ki az, aki idegenkedne Robtól?:P A vége...fuh...ennyit tudok írni, nagyon várom már a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó kis rész volt:D
    Rob nagyon rosszcsont :D Mila meg biztos jól megpofozza :D Várom a következő részt..csak olyan messze van még sajna :(
    Pusz, Bogyoka

    VálaszTörlés
  13. Hellóó!

    Hát ez eszméletlenül jól sikerült :) Tom lett a kedvencem, jó szövege van ;) Kristen rendes, legalábbis rendesebb, mint korábban :D Örülök, hogy Summer és Mila kibékültek, annak meg még jobban, hogy Mila kipréselt vmi reakciót Robból ;) Bár ez az örök kellemetlen szituáció, hogy a kedves ismerősöm barátjára vetek szemet... Bonyolult... De Mila bátor és ezt bírom ;) Rob tohonyaként kezdte, de egészen belelendült :) Én azt mondom, direkt ment el a koncertre, hogy találkozzon Milával. Miért gondolom én azt, hogy Tomnak egyedül kell csápolnia a VIP-szektorban? :D

    Csak így tovább csajok, nagyon jók vagytok!!!

    Minden jót
    Üüdv
    ZyZy

    VálaszTörlés
  14. Szia Zazi!

    Úgy hiszem, én még nem olvastam egyetlen írásodat sem, így nem tudom igazán milyen a te stílusod. Viszont ennél az írásnál azt érzem, hogy kicsit összecsapott lett. Valamiért ezt a benyomást kelti bennem.:(
    A leírásaid élvezetesek, de a párbeszédeidet túlságosan is gyerekesnek véltem.
    Rob nekem kicsit fura volt, túlságosan is szeszélyes...
    Ez a koncertes ötlet mindenesetre nem rossz! Csak Tom Rob-on keresztül simán hozzá tudna jutni egy-két VIP jegyhez, ezért kicsit érdekes volt, hogy így reagált Mila meghívására. (Bár ezt próbálom annak betudni, hogy tetszik neki a lány, és örült, hogy kezdeményezett.)

    Üdv
    Rita07

    Ui.: Egy két szóismétlés feltűnt, legközelebb vigyázz velük! ;)

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!

    Először is köszönöm mindenkinek,aki elolvasta a rám eső részt, örülök, hogy a nagy többségnek tetszett.
    Wedó, Sabyna, Ancsa, nusi, MoncsyWolf, Pusszy, Cukorka, Elena, Lilla, Franci, Lilla, Bogyoka, Zyzy és végül Rita07, köszi a kommentelést:)

    Rita07 neked csak annyit szeretnék még mondani, hogy biztosíthatlak róla, hogy nem csaptam össze a munkámat, sajnálom, ha így érezted. Ami Tomot és a jegyeket illeti, valóban tudott volna neki Robert is szerezni, de nekem ez meg se fordult a fejemben. Lehet, hogy azért nem, mert nem a kedvenc zenekaráról van szó, de ki nem örülne 2 VIP belépőnek egy U2 koncertre?

    Én nem szeszélyesnek, hanem zavarodottnak neveznék Robot, legalábbis ezt akartam kifejezni a sok hangulatingadozással. Mindenesetre köszönöm, hogy kommenteltél és az építő kritikát is! Ha gondolod nézz be hozzám, oldalt megtalálod a címet.:)

    puszi mindeninek!
    Zazi

    VálaszTörlés
  16. Szia(sztok)!
    Ez is baromi jó volt, mint a többi.
    Gondoltam, hogy a melónak köze lesz Robhoz (és Spirit, nagyon jól kitaláltad ezt a munka dolgot).Mila "belépője" fenomenálisra sikeredet. megnéztem volna az arcukat...
    Már csak egyet nem értek/sajnálok. Szegény Tom elől Rob mindig elhalássza a csajokat (vagy Tom hajt mindig arra a csajra akinek Rob kell)?!
    Nem lehetne megkímélni szegényt és összehozni valami kedves, okos, aranyos, jófej csajjal?
    Olyan érzésem van hogy pofára fog esni szegény... Pedig én imádom. Olyan kis édes...
    Rob pedig egy szemét dög, hogy így letámadta Milát, pedig van csaja (na jó ez annyira nem zavar)... És persze a legjobb barátjával érkezett Mila a koncertre...

    Nagyon várom a következőt!

    Pussz

    VálaszTörlés
  17. Őrületes rész volt! Számomra nem várt fordulatokban bővelkedett, amely igen csak izgalmassá tette. Szerencsétlen Mila, nem elég, hogy nem repes az állásért, pont Robot találja maga előtt meglehetősen intim helyzetben... Pech! *belepirul* És ami a végén jött, hogy is fogalmazzak.. elkerekedtek a szemeim, nem számítottam rá, hogy Rob ennyire végzetes lépésre szánja el majd magát, de tetszett a rámenősége és kezdeményezése, remélem meg lesz majd a jutalma.. :)
    És ami az egészben a legjobb volt, hogy Rob színt vallott és felfedte magát Mila előtt... Nagyon jó volt!
    Várom a soron következőt!

    VálaszTörlés
  18. Wááááááááááá!!!:D:D:D
    Nagyon jóóóóó!!
    Fantasztikus!:D
    nem bírok magammal! ha itt lenne a pasim most tuti leteperném!xD
    Hát ilyet! erre egyáltalán nem számítottam. Direkt csinálta, ugye? Tudom ééén!:DXD
    Nagyon várom a folytatást! iszonyat jó az egész töri, és maga az ötlet is h. többen írtok!:D
    Nagyon várom a folytatááást!!!

    sok puszit, és ihletet!

    VálaszTörlés
  19. Nah most értem a végére az összes fejezetnek! Nagyon tetszett amit olvastam! Néha nem is azt kaptam amire számítottam de így még jobb volt! Nem is tudnék egy írót sem kiemelni mert mindannyian jól írtok!Zazi neked esetleg van saját blogod?? Vagy csak ezt az egyet írod?? Csak mert nagyon tetszik a stílusod:D
    Viszont látom a chat-ban hogy nem érkezik a friss!Én tényleg nem akarok senkinek sem rosszat vagy nem szeretném ha azt hinné bárki is hogy hisztizek csak ha valaki ennyire elfoglalt ,ahogy láttam a saját történetét sem frissítette mióta, ezért nem értem akkor miért vállal el egy ilyen feladatot??Én nem ismerem őt és semmi bajom nincs vele sőt ha nem jön friss akkor sem dől össze a világ,hiszen bárkivel előfordulhat az hogy közben jön valami!Remélem megbeszélitek és végre jön egy új fejezet is:D

    VálaszTörlés