2010. december 25., szombat

Boldog Karácsonyt!

Sziasztok!

Talán sokatok el fog keseríteni ez a hír, de a megmaradt írókkal arra a következtetésre jutottunk, hogy a történetet nem érdemes folytatni. Mint tudjátok a történetet kilenc - akkor még – lelkes Robert Pattinsonért rajongó író kezdte el írni. Úgy gondoljuk, a múltat kár lenne boncolgatni, akik figyelemmel követték a blog alakulását, tudják, hogy milyen vitákon, írói válságokon mentünk át, miközben az írók száma egyre csak csökkent.

Sajnos azzal párhuzamosan, hogy az eredeti „mag” is szétesett, a kedv is elment az írástól. Azonban egy dologban többen egyetértettünk, a közös történetben lévő írók többsége nyár elejére így vagy úgy, de lezárta a Robert Pattinson korszakot, melynek eredményét TI olvasók szenvedtétek el. Mikor egy-egy ilyen problémával küzdő íróra esett a választás, az ihlet eltűnt, ezért is voltak a havi egyszeri frisselések. Sajnáljuk, hogy ilyen körülmények között kell véget érnie Mila történetének, de szerintünk mélyen legbelül ti is igazat adtok nekünk a zárással kapcsoltban. :)
Köszönjük a megértést,
Az írók

8 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Hát sajnálom, hogy befejezetlenül hagyjátok a történetet, de ha úgy éreztek ahogy akkor talán jobb is. Csak azt nem értem, hogy ezt nem lehetett volna előbb? Gondolom nem most tudtátok meg, hogy már nem érdekel titeket és nem vagytok lelkesek. Nem szemrehányásnak mondom, de nagyon sokan vártuk minden nap a folytatást és jól esett volna, ha valami visszajelzést előbb kapunk, legalábbis nekem.
    Mindegy. Azért kellemes ünnepeket kívánok nektek és az olvasóitoknak is.
    Üdv, Ildi!

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Ildivel. Bár bár én sem vagyok már akkora rajongó (azt hiszem rettentően untam a saját életem, azért kezdődött az egész), de szerintem igenis illene befejezni a történetet, az olvasók iránti tiszteletből. Lóg a levegőben az egész, mindenki megszerette Milát, szeretnénk tudni mi lett a sorsa. Megértem hogy kinőttétek Robot, vagy csak más érdekel benneteket, de ez igy fura. Amúgy szerintem mindenki sejtette, hogy ilyesfajta huszárvágással fogtok véget vetni a szereplők életének. Még két plusz fejezetbe senki nem halt volna bele, nem is kellett volna a két főszereplőnek összejönnie.
    Nyilván a kommentem mit se számit, de gondoltam azért még igy utoljára elmondom a vélemyénem.
    Viszlát Mila, irók! Remélem a többi blogot amit olvasok nem zárjátok be ilyen hirtelenséggel.
    Anna

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Nagyon régen jártam már itt. Az utolsó fejezeteket szinte el sem olvastam, csak átfutottam rajtuk.
    Szerintem jó döntés volt abbahagyni, ha folytattátok volna, vontatott és unalmas fejezeteket kaptunk volna, és szerintem ezt senki sem akarta. Ahogy az írók többsége, úgy én is elvesztettem az érdeklődésemet Rob iránt. Talán az én magyarázatom erre, hogy felnőttem. Tizenhét évesen nem hiszek az egy ember iránti rajongásban. De ez csak az én véleményem, elítélni nem kell miatta.
    Azért gratulálok az eddig megírt fejezetekhez (már amelyiket olvastam), mindegyik igényes és szépen megfogalmazott volt. Amikor kikapcsolódásra vágytam, jó volt ezt olvasni, bár a hosszú idő két fejezet között már az olvasás közben elvette az érdeklődésemet.
    Azért további jó munkát kívánok az íróknak.
    Jucus

    VálaszTörlés
  4. Én már komolyan vártam, hogy mikor jön az a fejezet ahol bejelentitek, hogy vége.
    Ez a történet már sem nektek sem nekünk nem a kedvencünk, hogy őszinte legyek az utolsó két fejezetet már nem is értettem.....
    Azért minden jót nektek:)
    Pusz
    Kim

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok

    Én nagyon sajnálom. Szerettem a történetet, még akkor is, ha csak havonta egy friss volt. Nem mondom, hogy meglepett a döntés, de jó lenne egy (vagy két) feji meg befejezésnek. Talán annyit még összetudnátok rakni. :$ Így tényleg nagyon lóg a levegőben. Egyet értek Annával, még akkor is jó lenne, ha a főszereplők nem jönnek össze a végére.
    Remélem ez még belefér azért a pár olvasóért akik eddig is kitartottak. Ha mégsem, akkor... :(

    Minden jót!

    VálaszTörlés
  6. Hali!

    Egyáltalán nem értek egyet ezzel a későn megszületett döntéssel. Ez velünk szemben nem fair. Oké, tényleg már erőltetett volt egy "kicsit", ahogy húztátok, de olvastuk és valami normális befejezésben reménykedtünk. Most elmondtátok, hogy vége és ti ezzel le is zártátok. De mi? Akik csak vártunk valami értelmes lezáráshoz?! Az lett volna a korrekt ha oké, eldöntöttétek, hogy nincs tovább, de megbeszélitek, hogy kb. 3 részben végleg lezárjátok valahogy. Nem fájt volna senkinek, itt nem dúlna senki (én legalábbis nem :D), és nektek sem maradt volna rossz érzésetek a vég miatt. (Már ha volt..)
    Azt hiszem ennyi. Nem viszlát, azt hiszem... :)

    VálaszTörlés
  7. Hú.. Még anno, amikor kezdtétek, én is olvastam, aztán valahogy elkeveredett nálam az oldal, és nem néztem. Most újra idetévedtem, és nagyon megörültem, hogy megtaláltam. :D Imádtam az egészet úgy, ahogy van, így utólag. Láttam hozzászólásokban a vitákat is, nem nagyon érdekelt, nem az írók magánéletéért olvasok egy-egy ficet, hanem magáért a ficért. :D Szóval maradtam lelkes olvasó, meg minden.. :D És most itt vagyok, és látom, hogy befejezitek. Hát.. hazudnék, ha azt mondanám, hogy támogatlak titeket, meg örülök neki, mert így legalább nektek jó lesz.. Nem. :D Ennyire nem vagyok önzetlen. :D Fogalmazzunk inkább úgy, hogy megértem, és elfogadom a döntéseteket, de attól még persze nem tetszik. ;D Mindenesetre köszönöm, hogy eddig is olvashattalak titeket, nekem speciel csodálatos perceket szereztetek ezzel a történettel. :) Ha egyszer valamikor majd rátok tör a nosztalgiázás, és mégis folytatnátok, én itt leszek.. Persze, gondolom ennek kicsi az esélye, de a remény hal meg utoljára, ahogy mondani szokták. ;) Na, lényeg a lényeg: hiányozni fog, nagyon megszerettem, de így alakult. :D Minden jót Nektek! :]
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  8. Hát én is sajnálom. :( Tudom már rég nem is nézitek biztos.
    Nekem nagyon tetszett a történet örülök hogy olvashattam és sajnálom hogy vége lett mivel már annyira megszerettem ezt a történetet és nagyon kíváncsi lettem volna mi lesz a vége mivel biztos nem ez lett volna mivel szerintem ez nem a vége. Mivel ha vége lett volna akkor nem lenne enyi kérdés: Mi lesz Robbal és Mila-van? Mi lesz a többiekkel? És mi lehetett volna Rob és Mila között?
    Sajnálom hogy már nem írjátok tovább :( de ismét írom örülök hogy olvashattam. :)

    VálaszTörlés